Ecivil.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
www.ecivil.gr
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΊΤΕ ΣΤΟ ECIVIL ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΕΊΤΕ ΚΑΙ ΤΟ WWW MΠΡΟΣΤΑ, WWW.ECIVIL.GR
Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Πρόσφατα Θέματα
» ΠΩΣ ΣΤΑΜΑΤΑ Η ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ
από seismic 4/9/2022, 00:34

» Ο χώρος, χρόνος ο παρατηρητής και η ενέργεια μέσα στο σύμπαν
από seismic 11/1/2019, 12:36

» Οδοποιία 2
από adamstef 15/6/2018, 06:26

» Ερωτηματολόγιο πτυχιακής
από Katspyl 26/2/2017, 22:11

» Καλορίζικο!
από seismic 1/2/2017, 01:04

» Μπετό 3 2016-2017
από LosPollosHermanos 4/1/2017, 12:21

» Ανέκδοτα
από seismic 27/11/2016, 08:43

» Δομικές Μηχανές
από alexmoutseli 16/11/2016, 04:06

» Οδοστρώματα Τ.Μ.Σ.Υ.Δ.Ε.Α.
από alexmoutseli 16/11/2016, 03:54

» Οδική Ασφάλεια
από kmantalo 22/10/2016, 12:21

» τεχνική περιβάλλοντος
από Aris97 20/10/2016, 09:59

» Στατική 1
από darth 1/10/2016, 00:56

» Αντοχή 1 - 2ο Εξάμηνο
από porf 1/9/2016, 08:31

» ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
από vagioukas 24/8/2016, 02:04

» Οδοποιία Θέμα!!
από stoored123 21/8/2016, 04:33

» Οδοποιία 1
από stoored123 21/8/2016, 03:59

» Οικοδομική 1
από alexmoutseli 19/8/2016, 03:07

» Οικοδομική ΙΙ
από Aris97 6/7/2016, 10:54

Ψηφοφορία

Σχετικά με τις αναρτήσεις αποτελεσμάτων εξετάσεων στο Facebook με ονόματα,επίθετα και βαθμό.

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Vote_lcap81%Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Vote_rcap 81% [ 115 ]
Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Vote_lcap18%Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Vote_rcap 18% [ 25 ]
Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Vote_lcap1%Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Vote_rcap 1% [ 2 ]

Σύνολο Ψήφων : 142


Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

4 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από seismic 19/6/2015, 11:58

Γιατί άραγε με έχουν αποκλείσει?
Δικό τους θέμα.
Στα άλλα φόρουμ που δεν είναι για μηχανικούς κανένα πρόβλημα... συνεχίζω να γράφω.
Τελικά θα έχει μεγάλη πλάκα γιατί συνεχίζοντας να γράφω στα άλλα φόρουμ
αυτοί που δεν είναι μηχανικοί σε λίγο καιρό, θα ξέρουν πιο πολλά από τους πολιτικούς μηχανικούς. Razz
Αυτό που τσαντίζει τους μηχανικούς είναι αυτή η απλή ερώτηση...
Η λύση της πλαστικής άρθρωσης και η λύση που προτείνω φαίνεται καθαρά στο πείραμα που έκανα με 10g επιτάχυνση.
Πια απο της δύο μεθόδους προτιμάτε?
https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4
https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
https://www.youtube.com/watch?v=l-X4tF9C7SE bounce
seismic
seismic
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 132
Points : 205
Φήμη : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 06/11/2013
Τόπος : ΙΟΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από nikolaosn 20/6/2015, 06:20

Αν και τα βίντεο αυτά δεν ήταν πολύ καλά, είδα άλλα βίντεό σου που εξηγούσαν καλύτερα. Έχω μερικούς προβληματισμούς. Πρώτον σε ένα λες να συνδέσεις τα φέροντα στοιχεία με το έδαφος. Μα δεν πρόκειται για κάτι νέο.. (η ιδέα της βίδας) αυτός είναι ο ορισμός του θεμελίου. Δεύτερον, συχνά οι κατασκευές θέλουμε να είναι αρκετά ελαστικές ώστε να ταλαντώνονται. Τρίτον το να μην κινείται συντονισμένα ένα κτίριο στο σεισμό σημαίνει ότι ένα κομμάτι του θα κινείται πχ 2 εκατοστά και ένα άλλο 5, αυτό οπωδήποτε σημαίνει ρωγμή άρα αστοχία. Τέταρτον, το να ενώσουμε με ένα κατακόρυφο στοιχείο το δώμα με το έδαφος ( στην καλή της εκδοχή η σύλληψη αυτή εκφυλίζεται στην έννοια των υποστηλωμάτων ) σημαίνει ότι αυτό το στοιχείο πρέπει να έχει και τις αντίστοιχες αντοχές και δεν μπορούμε να περιμένουμε από ένα σωλήνα να κρατηθεί το κτήριο.

Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν πρόκειται για μια καλή ιδέα, δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε το σύνολο της επιστημονικής έρευνας σε τομείς όπως οι θεμελιώσεις, απλώς και μόνο με μία σύλληψη. Εν ολίγοις , ο καθένας μας έχει μια αντίληψη της πραγματικότητας, το να πιστεύουμε όμως ότι με μια απλή σκέψη εμείς αλλάξαμε τον κόσμο είναι όχι απλώς αλαζονικό , αλλά και ανόητο στην πραγματικότητα. Αυτός ο κόσμος αλλάζει λίγο πιο ταπεινά και ήσυχα
nikolaosn
nikolaosn

Αριθμός μηνυμάτων : 7
Points : 11
Φήμη : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2014
Τόπος : Θεσσαλονίκη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από seismic 20/6/2015, 08:52

nikolaosn έγραψε:Αν και τα βίντεο αυτά δεν ήταν πολύ καλά, είδα άλλα βίντεό σου που εξηγούσαν καλύτερα. Έχω μερικούς προβληματισμούς. Πρώτον σε ένα λες να συνδέσεις τα φέροντα στοιχεία με το έδαφος. Μα δεν πρόκειται για κάτι νέο.. (η ιδέα της βίδας) αυτός είναι ο ορισμός του θεμελίου. Δεύτερον, συχνά οι κατασκευές θέλουμε να είναι αρκετά ελαστικές ώστε να ταλαντώνονται. Τρίτον το να μην κινείται συντονισμένα ένα κτίριο στο σεισμό σημαίνει ότι ένα κομμάτι του θα κινείται πχ 2 εκατοστά και ένα άλλο 5, αυτό οπωδήποτε σημαίνει ρωγμή άρα αστοχία. Τέταρτον, το να ενώσουμε με ένα κατακόρυφο στοιχείο το δώμα με το έδαφος ( στην καλή της εκδοχή η σύλληψη αυτή εκφυλίζεται στην έννοια των υποστηλωμάτων ) σημαίνει ότι αυτό το στοιχείο πρέπει να έχει και τις αντίστοιχες αντοχές και δεν μπορούμε να περιμένουμε από ένα σωλήνα να κρατηθεί το κτήριο.

Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν πρόκειται για μια καλή ιδέα, δεν μπορούμε να ισοπεδώνουμε το σύνολο της επιστημονικής έρευνας σε τομείς όπως οι θεμελιώσεις, απλώς και μόνο με μία σύλληψη. Εν ολίγοις , ο καθένας μας έχει μια αντίληψη της πραγματικότητας, το να πιστεύουμε όμως ότι με μια απλή σκέψη εμείς αλλάξαμε τον κόσμο είναι όχι απλώς αλαζονικό , αλλά και ανόητο στην πραγματικότητα. Αυτός ο κόσμος αλλάζει λίγο πιο ταπεινά και ήσυχα

Φίλε μου απλά από ότι κατάλαβα από τις ερωτήσεις σου δεν έχεις καταλάβει τι κάνει η πατέντα.
Αρκεί ένα αναπάντητο ερώτημα για να καταρριφθεί μια συγκεκριμένη θεωρία για χάρη κάποιας καινούριας.

Το ερώτημα που τίθεται στον σημερινό σύγχρονο αντισεισμικό κανονισμό είναι το εξής.

Μπορεί ο σύγχρονος αντισεισμικός κανονισμός υπό μία πολύ ισχυρή σεισμική διέγερση να περιορίσει και να ελέγξει το εύρος του πλάτους ταλάντωση της κατασκευής ώστε αυτή να παραμένει πάντα μέσα στην ελαστική περιοχή, ανεξαρτήτως της έντασης που θα έχει η μετατόπιση του εδάφους, και του χρόνου διέγερσης?

Βασικά μπορεί να ελέγξει το εύρος της παραμόρφωσης που προκαλεί ο πολύ μεγάλος σεισμός στην κατασκευή?

Φυσικά και δεν μπορεί. Ο σύγχρονος κανονισμός το λέει καθαρά. ( Η αναπόφευκτη ανελαστική συμπεριφορά υπό ισχυρή σεισμική διέγερση κατευθύνεται σε επιλεγμένα στοιχεία και μηχανισμούς αστοχίας. )

Η προτεινόμενη μέθοδος του αντισεισμικού συστήματος μπορεί να το κάνει. Μπορεί να ελέγξει την παραμόρφωση ολόκληρου του φέροντα οργανισμού του κτηρίου και να το κρατάει πάντα μέσα στην ελαστική περιοχή ταλάντωσης, σταματώντας αυτό να ταλαντωθεί περισσότερο και να περάσει σε ανελαστική συμπεριφορά κατά την οποία έχουμε αστοχίες και καταρρεύσεις. Αυτό είναι το ΝΕΟΝ που επιτυγχάνει η αντισεισμική προτεινόμενη ευρεσιτεχνία, και όχι μόνο.



Πως επιτυγχάνει η προτεινόμενη ευρεσιτεχνία να ελέγξει την ταλάντωση των κατασκευών ( αρχικά.. με απλά λόγια )

Αν πάνω σε ένα τραπέζι τοποθετήσεις δύο υποστυλώματα.

Το ένα το βιδώνεις με το τραπέζι και το άλλο απλά ακουμπά πάνω στο τραπέζι.

Αν ένας κουνήσει το τραπέζι, το υποστύλωμα που απλά ακουμπάει ασύνδετο πάνω στο τραπέζι θα ανατραπεί από την ταλάντωση που υφίσταται

Το βιδωμένο στο τραπέζι υποστύλωμα αντέχει απεριόριστες πλάγιες ταλαντώσεις χωρίς να ανατραπεί, ή να παραμορφώσει τον κορμό του.

Αυτό ακριβώς εφαρμόσαμε σε κάθε υποστύλωμα της κατασκευής, για να αντέχει απεριόριστες πλάγιες ταλαντώσεις.

Κατά την ταλάντωση που προκαλεί ο σεισμός, το κάθε υποστύλωμα της κατασκευής σηκώσει την βάση του, σηκώνει το δώμα του, και χάνει την εκκεντρότητά του.

Τότε ο κάθε ένας κόμβος αλλάζει μοίρες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να στρέφει παραμορφώνοντας τον κορμό του σώματος του υποστυλώματος και της δοκού και τα σπάει.

Ενώνοντας αμφίπλευρα το δώμα κάθε ενός επιμήκη υποστυλώματος με το έδαφος με τον μηχανισμό της αντισεισμικής ευρεσιτεχνίας σταματάμε το ανασήκωμα του δώματός τους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να σταματά και το ανασήκωμα της βάσης τους και να μην χάνουν την εκκεντρότητά τους. Αυτό σημαίνει ότι και οι κόμβοι δεν αλλάζουν τις μοίρες τους, και δεν στρέφουν παραμορφώνοντας τους κορμούς των δοκών και των υποστυλωμάτων. Κατ αυτόν τον τρόπο βοηθάμε τους κορμούς των φερόντων στοιχείων με μία έχτρα μεγάλη απόκριση προς τις σεισμικές φορτίσεις του σεισμού, διότι καταργούμε τις ροπές των κόμβων, κατορθώνοντας με αυτόν τον τρόπο να έχουμε τον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό.
Αναλυτικά.
Οι σεισμοί των τελευταίων δεκαετιών σε όλο τον κόσμο, καθώς και οι πρόσφατοι σεισμοί στη Ελλάδα, έχουν θέσει σε πρώτη προτεραιότητα το μείζον κοινωνικό και οικονομικό θέμα της σεισμικής συμπεριφοράς και της γενικότερης αντισεισμικής προστασίας των κατασκευών έναντι των σεισμών. Λόγω της αναγκαιότητας του περιορισμού των επιπτώσεων του σεισμού έχουν αναπτυχθεί διάφορες μέθοδοι βελτιστοποίησης της απόκρισης των κατασκευών προς τις σεισμικές κινήσεις.
Ο μηχανισμός του υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και ο τρόπος κατασκευής των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον υδραυλικό ελκυστήρα της παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση (έλξη) της δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα. Αυτή τη δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων. Αυτός αποτελείται από ένα συρματόσχοινο το οποίο διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά.
Στο κάτω άκρο του είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που πακτώνεται στο ύψος της θεμελίωσης στα πρανή μιάς γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει. Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο, είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου.
Η ασκούμενη έλξη στο συρματόσχοινο από τον υδραυλικό μηχανισμό και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή προένταση στο δομικό έργο.
Η στάθμη της επιστήμης ως προς την τεχνολογία των αντισεισμικών κατασκευών σήμερα.
Σύμφωνα με τους σύγχρονους κανονισμούς, ο αντισεισμικός σχεδιασμός των κτιρίων γίνεται με βάση τις απαιτήσεις ικανοτικού σχεδιασμού και πλαστιμότητας. Η αναπόφευκτη ανελαστική συμπεριφορά υπό ισχυρή σεισμική διέγερση κατευθύνεται σε επιλεγμένα στοιχεία και μηχανισμούς αστοχίας. Ειδικότερα, η έλλειψη ικανοτικού σχεδιασμού των κόμβων και η σαφώς περιορισμένη πλαστιμότητα των στοιχείων οδηγούν σε ψαθυρές μορφές αστοχίας. Ο ικανοτικός έλεγχος των κόμβων γίνεται με την σύγκριση αντοχής των ροπών που δημιουργούνται προσθετικά σε όλους τους δοκούς που υπάρχουν στον κόμβο, με την σύγκριση αντοχής των ροπών όλων των υποστυλωμάτων.
Ελέγχονται ως προς την πλαστιμότητα, και την αποφυγή του σχηματισμού μηχανισμού (μαλακού ορόφου). Στις κολόνες δεν επιτρέπεται η δημιουργία πλαστικών αρθρώσεων, παρά μόνο στο σημείο κοντά στην βάση, ή στο σημείο που ενώνονται με το στερεό κιβώτιο του υπογείου.Φυσικά ελέγχουμε και την αντοχή τους στις τέμνουσες, και στην τέμνουσα βάσης.
Όταν μιλάμε για σεισμική «ενέργεια», δεν είναι ένας δείκτης που μπορούμε να υπολογίσουμε, αλλά ένας όρος που περιγράψει την συμπεριφορά του φέροντα η οποία μπορεί να αναλυθεί με μαθηματικές εξισώσεις ισορροπίας. Η συμπεριφορά της δομής κατά τη διάρκεια ενός σεισμού είναι βασικά μια οριζόντια μετατόπιση (ας ξεχάσουμε για μια
στιγμή οποιαδήποτε κατακόρυφη συνιστώσα) που επαναλαμβάνεται μερικές φορές.
Άν η μετατόπιση είναι αρκετά μικρή για να κρατήσει όλα τα μέλη της δομής εντός της ελαστικής περιοχής, η ενέργεια που δημιουργείται, είναι ενέργεια που αποθηκεύεται στη δομή και εκτονώνεται μετά για να επαναφέρει την δομή στην αρχική της μορφή. Ένα παράδειγμα είναι το ελατήριο.
Αυτή την αποθήκευση της ενέργειας και εν συνεχεία την απόδοσή της προς την αντίθετη κατεύθυνση που εφαρμόζει το ελατήριο, στην δομική κατασκευή την αποθηκεύει και την
εκτονώνει το υποστύλωμα και η δοκός.
Με λίγα λόγια, όλη η επιτάχυνση του σεισμού μετατρέπεται σε αποθηκευμένη ενέργεια στην δομή.Όσο η μετατόπιση κρατά κάθε τμήμα οποιουδήποτε μέλους
εντός ελαστικής περιοχής, όλη η ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη δομή θα κυκλοφορήσει στο τέλος του κύκλου, προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Εάν η σεισμική ενέργεια (που μετράται από την επιτάχυνση εδάφους) είναι πάρα πολύ μεγάλη, θα παράγει υπερβολικά μεγάλες μετατοπίσεις που θα προκαλέσουν μια πολύ υψηλή
καμπυλότητα στα κατακόρυφα και οριζόντια στοιχεία. Αν η καμπυλότητα είναι πολύ υψηλή, αυτό σημαίνει ότι η περιστροφή των τμημάτων των στηλών και των δοκών θα είναι πολύ πάνω από την ελαστική περιοχή (Θλιπτική παραμόρφωση σκυροδέματος πάνω από το 0,35% και τάσεις των ινών του οπλισμού πάνω από το 0,2 %).
Όταν η περιστροφή περάσει πάνω από αυτό το όριο ελαστικότητας, η δομή αρχίζει να «διαλύει την αποθήκευση της ενέργειας «μέσω πλαστικής μετατόπισης, το οποίο σημαίνει ότι τα τμήματα θα έχουν μια υπολειμματική μετατόπιση που δεν θα είναι σε θέση να ανακτηθεί (ενώ στην ελαστική περιοχή όλες οι μετατοπίσεις ανακτούνται).
Βασικά ο σχεδιασμός της αντοχής ενός σημερινού κτιρίου περιορίζετε στα όρια του ελαστικού φάσματος σχεδιασμού, και μετά περνά στις προεπιλεγμένες πλαστικές περιοχές, οι οποίες είναι προεπιλεγμένες περιοχές αστοχίας, (συνήθως είναι τα άκρα των δοκών) ώστε να μην καταρρεύσει η δομή. (Η δομή καταρρέει όταν αστοχήσουν τα υποστυλώματα με λοξό
/ σχήμα αστοχίας) Αν τα τμήματα που βιώνουν τις πλαστικές παραμορφώσεις, ξεπερνούν το όριο του σημείου θραύσης, και είναι και πάρα πολλές πάνω στην δομή, η δομή θα καταρρεύσει.
Το νέον που επιτυγχάνει η μέθοδος του αντισεισμικού συστήματος. Ένας σκελετός μιας οικοδομής αποτελείτε από τα υποστυλώματα ( κάθετα στοιχεία ) και τις δοκούς και πλάκες ( οριζόντια στοιχεία ) Οι δοκοί τα υποστυλώματα και οι πλάκες ενώνονται στους κόμβους. Όταν ο σκελετός είναι σε κατάσταση ηρεμίας, όλες οι φορτίσεις είναι κατακόρυφες.Όταν γίνεται σεισμός δημιουργούνται πρόσθετες οριζόντιες φορτίσεις στον σκελετό. Η συνισταμένες των οριζόντιων και κατακόρυφων φορτίσεων καταπονούν τους κόμβους, διότι αλλάζουν τις μοίρες των, δημιουργώντας πότε ανοικτές και πότε κλειστές γωνίες. Οι κατακόρυφες στατικές φορτίσεις ισορροπούν με την αντίδραση του εδάφους. Οι οριζόντιες φορτίσεις του σεισμού, λόγο ανασήκωσης που υφίστανται οι βάσεις των υποστυλωμάτων, και λόγο της ελαστικότητας που έχει ο κορμός τους, μετατοπίζουν τις καθ ύψος πλάκες με διαφορετικό πλάτος ταλάντωσης, και διαφορά φάσης. Δηλαδή οι πάνω πλάκες μετατοπίζονται περισσότερο από τις κάτω. Αυτές οι ιδιομορφές που παίρνει ο σκελετός είναι πάρα πολλές, τόσες όσες και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού οι οποίες παραμορφώνουν τον σκελετό, και αστοχεί. Το ιδανικό θα ήταν αν μπορούσαμε να κατασκευάσουμε έναν σκελετό οικοδομής ο οποίος κατά την διάρκεια του σεισμού να μετατοπίζει όλες του τις πλάκες με το ίδιο πλάτος ταλάντωσης που έχει το έδαφος, χωρίς διαφορά φάσης, διατηρώντας την ίδια μορφή κατά την διέγερση του σεισμού. Κατ αυτόν τον τρόπο δεν θα είχαμε καμία παραμόρφωση του σκελετού, οπότε καμία αστοχία. Η έρευνα που κάνω πάνω στον αντισεισμικό σχεδιασμό των κατασκευών αποσκοπεί ακριβώς σε αυτό. Αυτό το πέτυχα κατασκευάζοντας μεγάλα επιμήκη άκαμπτα υποστυλώματα με σχήμα κάτοψης, - , + , Γ , ή Τ στα οποία εφαρμόζω μία δύναμη σε όλα τα άκρατους στο δώμα, ( ώστε να δουλεύει όλη η διατομή σε αμφίπλευρες καταπονήσεις ) προερχόμενη από το έδαφος. Αυτή η δύναμη αποσκοπεί στο να σταματήσει αμφίπλευρα την στροφή των υποστυλωμάτων και την καμπυλότητα που δημιουργείται στον κορμό τους, οπότε και την παραμόρφωση που δημιουργεί την αστοχία σε όλο τον φέροντα. Στον σεισμό τα υποστυλώματα χάνουν την εκκεντρότητα ανασηκώνοντας την βάση τους, δημιουργώντας στροφές σε όλους στους κόμβους της κατασκευής. Για αυτό υπάρχει όριο εκκεντρότητας, δηλαδή όριο περιοχής της βάσης που ανασηκώνεται από την ροπή ανατροπής. Για να περιορίσουμε τις στροφές στη βάση βάζουμε ισχυρές πεδιλοδοκούς στα υποστυλώματα. Στα μεγάλα επιμήκη υποστυλώματα, (τοιχία) λόγω των μεγάλων ροπών που κατεβάζουν είναι πρακτικά αδύνατη η παρεμπόδιση της στροφής με τον κλασικό τρόπο κατασκευής των πεδιλοδοκών. Αυτό το ανασήκωμα της βάσης σε συνδυασμό με την ελαστικότητα που παρουσιάζει ο κορμός των επιμήκη υποστυλωμάτων έχει σαν αποτέλεσμα όταν το ένα υποστύλωμα του πλαισίου σηκώνει προς τα επάνω το ένα άκρο της δοκού, την ίδια στιγμή το άλλο υποστύλωμα στο άλλο άκρο της το κατεβάζει βίαια προς τα κάτω. Αυτό καταπονεί την δοκό με τάσεις στροφών διαφορετικής κατεύθυνσης στα δύο άκρα, παραμορφώνοντας τον κορμό της σε σχήμα S Την ίδια παραμόρφωση στον κορμό του υφίσταται και το επιμήκη υποστύλωμα, λόγο των στροφών ( ροπών ) που παρουσιάζονται στους κόμβους, και την διαφορά φάσης μετατόπισης των καθ ύψος πλακών. Για να σταματήσουμε τo ανασήκωμα της βάσης πακτώνουμε με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας την βάση με το έδαφος. Αν όμως θέλουμε να σταματήσουμε και το ολικό ανασήκωμα του δώματος του υποστυλώματος που προέρχεται από το ανασήκωμα της βάσης αλλά και από την ελαστικότητα του κορμού του, τότε το καλύτερο σημείο για την επιβολή αντίθετων τάσεων ισορροπίας είναι το δώμα. Αυτή η αντίθετη τάση στο δώμα πρέπει να προέρχεται από μία εξωτερική πηγή, και όχι εφαρμοζόμενη από πηγή ευρισκόμενη πάνω στον ίδιο τον φέροντα. Αυτή η εξωτερική πηγή είναι το έδαφος κάτω από την βάση. Από εκεί αντλώ αυτήν την εξωτερική δύναμη. Στο έδαφος κάτω από την βάση ανοίγουμε μια γεώτρηση, και πακτώνουμε ( με την βοήθεια της άγκυρας του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας ) στα πρανή της, και με την βοήθεια ενός τένοντα που περνά ελεύθερος μέσα από μία σωλήνα το υποστύλωμα, μεταφέρουμε αυτήν την δύναμη που πήραμε από το έδαφος, πάνω από το δώμα. Εκεί πάνω από το δώμα τοποθετούμε ένα στοπ με μία βίδα, για να σταματήσουμε την άνοδο του δώματος των επιμήκη υποστυλωμάτων, η οποία υφίσταται κατά τον σεισμό, και παραμορφώνει όλες τις πλάκες. Με αυτόν τον τρόπο ελέγχουμε το πλάτος ταλάντωσης όλης την κατασκευής. Δηλαδή την παραμόρφωση που προκαλεί την αστοχία. Κατ αυτόν τον τρόπο δεν έχουμε αλλαγές στην ιδιομορφία του φέροντα, διότι διατηρεί την ίδια μορφή που έχει πριν από τον σεισμό, και κατά τον σεισμό. Η αντίδραση του μηχανισμού στην άνοδο του δώματος των επιμήκη υποστυλωμάτων και η άλλη αντίδραση στο αντικριστό κάτω μέρος της βάσης των εκτρέπουν την πλάγια φόρτιση του σεισμού στην κατακόρυφη τομή των η οποία είναι μεγάλη και ισχυρή. Με αυτήν την εκτροπή της πλάγιας φόρτισης του σεισμού στην κατακόρυφη τομή των υποστυλωμάτων, καταργούνται οι στροφές στους κόμβους διότι τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού τις αναλαμβάνουν 100% τα επιμήκη υποστυλώματα, διότι αδυνατούν να στρέψουν τον κορμό τους. Αναλυτικά 1) Κατά την διάρκεια του σεισμού δύο είναι οι κύριες φορτίσεις που επηρεάζουν την στατικότητα του κτηρίου. α) Οι οριζόντιες φορτίσεις του σεισμού, β) οι κάθετες συνιστώσες των στατικών φορτίων του κτηρίου. Με τον σημερινό αντισεισμικό σχεδιασμό, αυτές οι συνισταμένες φορτίσεις συνεργάζονται άψογα για να διατελέσουν το καταστροφικό τους έργο. Η πλάγια φόρτιση ανασηκώνει την βάση του τοιχίου και λυγίζει τον κορμό του. Το τοιχίο αφού χάσει την εκκεντρότητα λόγο της ταλάντωσης, ανασηκώνει, ή κατεβάζει βίαια την δοκό. Σε αυτή την φάση όταν η δοκός σηκώνεται προς τα επάνω στο ένα της άκρο, τα στατικά φορτία έρχονται σε αντίθεση με αυτήν την άνοδο και δημιουργούν μία καμπυλότητα στον κορμό της. Το άλλο άκρο της δοκού σπρώχνεται βίαια προς τα κάτω από το άλλο τοιχίο το οποίο έχει χάσει την εκκεντρότητα. Διαπίστωσα ότι…Αν το τοιχία χάσουν την εκκεντρότητα ( είτε λόγο του ότι ανασηκώνουν την βάση τους, είτε λόγο του ότι καμπυλώνεται ο κορμός τους ) τότε μόνο έρχονται σε αντίθεση με τα στατικά φορτία του κτηρίου, και μόνο τότε αυτή η αντίθεση των φορτίσεων δημιουργεί ροπές στους κόμβους. Συμπέρασμα Την μεγαλύτερη καταστροφή δεν την κάνουν οι πλάγιες φορτίσεις του σεισμού, αλλά η αδυναμία των κόμβων να έλθουν σε αντίθεση με τα στατικά φορτία. Αυτό πρέπει να το σταματήσουμε. Πρέπει να σταματήσουν αυτές οι ροπές στους κόμβους. Αυτές οι ροπές δημιουργούν τις τέμνουσες και την καμπυλότητα στον κορμό των υποστυλωμάτων και των δοκών. Αυτές δημιουργούν το μεγάλο πρόβλημα της αστοχίας. Εφαρμόζοντας την μέθοδο της ευρεσιτεχνίας, καταργούνται οι στατικές αντίθετες φορτίσεις που δημιουργούν το μισό πρόβλημα, διότι το τοιχίο φορώντας την ευρεσιτεχνία δεν χάνει την εκκεντρότητα, και δεν καμπυλώνει τον κορμό του, οπότε δεν έρχεται σε αντίθεση με τα στατικά φορτία, διότι καταργεί την ροπή στους κόμβους. Με την ευρεσιτεχνία τοποθετημένη στα επιμήκη υποστυλώματα έχουμε μειώσει τις φορτίσεις του σεισμού στο ήμισυ, διότι καταργούμε τα φορτία των κάθετων στατικών συνιστωσών στους κόμβους οι οποίες υφίστανται στην πεπατημένη τεχνολογία. 2) Και οι πλάγιες φορτίσεις του σεισμού που τις οδηγούμε? Η αντίδραση ισορροπίας του μηχανισμού στο δώμα ως προς την τάση ανόδου του επιμήκη υποστυλώματος, και η άλλη αντίδραση του εδάφους στο Π της βάσης αυτού, δημιουργεί αντίθετες δυνάμεις στην κατακόρυφη τομή του επιμήκη υποστυλώματος. ( Τοιχίο ) Δηλαδή δημιουργεί τέμνουσες πάνω στην πολύ μεγάλη κατακόρυφη τομή του επιμήκη υποστυλώματος. Αυτή η κατακόρυφη τομή του επιμήκη υποστυλώματος είναι πολύ πιο ισχυρή από την μικρή οριζόντια τομή του. Στην μικρή αδύναμη οριζόντια τομή του επιμήκη υποστυλώματος οδηγούνται σήμερα όλες οι φορτίσεις του σεισμού ( λόγο ροπών ) και για αυτόν τον λόγο παρατηρούνται εύκολα αστοχίες. Ενώ με την εφαρμοζόμενη εκτροπή της πλάγιας φόρτισης του σεισμού από την ευρεσιτεχνία, πάνω στην κατακόρυφη τομή των υποστυλωμάτων, καταργούνται οι στροφές ( ροπές ) στους κόμβους διότι τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού τις αναλαμβάνουν 100% τα επιμήκη υποστυλώματα, και αφού αδυνατούν να στρέψουν τον κορμό τους, δεν δημιουργούν ουδεμία ροπή στους κόμβους.
seismic
seismic
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 132
Points : 205
Φήμη : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 06/11/2013
Τόπος : ΙΟΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από Johny 20/6/2015, 13:29

Τι σεντόνι είναι αυτό που εγραψες κυρ Γιάνη;
Σε τρώει...το δίκιο σου;
Ο αγαπητός συνάδελφος nikolaosn σε αυτά που εγραψε έχει πολύ δίκιο.
Johny
Johny
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 236
Points : 308
Φήμη : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 29/09/2013
Τόπος : Θεσσαλονίκη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από seismic 20/6/2015, 14:51

Johny έγραψε:Τι σεντόνι είναι αυτό που εγραψες κυρ Γιάνη;
Σε τρώει...το δίκιο σου;
Ο αγαπητός συνάδελφος nikolaosn σε αυτά που εγραψε έχει πολύ δίκιο.
Φίλοι μου καταλαβαίνω ότι αυτά που γράφω είναι πολύ εξειδικευμένα και δύσκολα.
Είναι και πολύ μεγάλα σεντόνια. Αλλά πως αλλιώς  να απαντήσει κανείς σε τόσο εξειδικευμένα θέματα?
Θα απαντήσω πολύ απλά και κάντε ότι ερωτήσεις θέλετε αλλά μία μία μην βάζετε όλες τις ερωτήσεις μαζί,
γιατί είμαι αναγκασμένος να απαντώ με σεντόνια, τα οποία είναι κουραστικά για να τα διαβάσετε.
Με τρώει το δίκαιο ναι...
Ας πάρουμε πρώτα την πρώτη ερώτηση του φίλου nikolaosn.
Τι λέει... Πρώτον σε ένα λες να συνδέσεις τα φέροντα στοιχεία με το έδαφος. Μα δεν πρόκειται για κάτι νέο.. (η ιδέα της βίδας) αυτός είναι ο ορισμός του θεμελίου.
Απάντηση seismic
Λάθος. Το θεμέλιο απλά πατά πάνω στο έδαφος.
Κατά την ταλάντωση που προκαλεί ο σεισμός στο κτήριο, το θεμέλιο ανασηκώνει αμφίπλευρα την βάση του. Αυτός είναι και ο λόγος που τοποθετούμε τους πεδιλοδοκούς. Οι πεδιλοδοκοί προσπαθούν να σταματήσουν αυτό το ανασήκωμα της βάσης. Αυτό το κατορθώνουν σε έναν βαθμό στα μικρά υποστυλώματα.
Στα μεγάλα επιμήκη υποστυλώματα, (τοιχία) λόγω των μεγάλων ροπών που κατεβάζουν είναι πρακτικά αδύνατη η παρεμπόδιση της στροφής με τον κλασικό τρόπο κατασκευής των πεδιλοδοκών.
Οπότε και ο ίδιος κανονισμός επιβεβαιώνει ότι η κατασκευή απλά πατάει πάνω στο έδαφος. Για αυτό βάζει και τους πεδιλοδοκούς.
Αλλά και πάλι άλλο είναι η πάκτωση βάσης - εδάφους, και τελείως άλλο η πάκτωση δώματος - εδάφους που προτείνω.
Παίζει ρόλο και η μέθοδος πάκτωσης, καθώς και ο μηχανισμός που χρησιμοποιείτε, καθώς και η γεωλογική σύσταση του εδάφους θεμελίωσης, και το πως έχει σχεδιαστεί... π.χ άλλο είναι αν έχει υπόγεια άλλο αν έχει θεμελίωση πάνω σε μαλακά εδάφη.

Συνεχίζετε  σιγά σιγά για να τα διαβάζετε και να κάνετε ερωτήσεις.
seismic
seismic
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 132
Points : 205
Φήμη : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 06/11/2013
Τόπος : ΙΟΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από nikolaosn 21/6/2015, 01:05

βρε ανθρωπε του θεού, υπάρχουν θεμελιώσεις και θεμελιώσεις. Δεν είναι μόνο οι σχάρες με τις οποίες ίσως αποκλειστικά έχεις δουλέψει. Έχει θεμελιώσεις με πασάλους, με πυρότουβλα, πέδιλα, πράγματα και θάματα. Συγκεκριμένα άνοιξα το βιβλίο του heinrich schmitt και andreas heene η ελληνική μετάφραση του οποίου είναι "κτηριακές κατασκευές" και στην 3η έκδοση της 11ης γερμανικής αναφέρει το χαρακτηριστικό παράδειγμα της γέφυρας "maracaibo" σελίδα 24 (βλέπε wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/General_Rafael_Urdaneta_Bridge) και λέει ότι χρησιμοποιήθηκαν στα θεμέλια κυλινδρικοί πάσσαλοι πλάτους 1 m και 60 m βάθος.

Εν ολίγοις.. θέλεις να βάλεις γερά βαθιά θεμέλια και να είναι το σπιτικό σου ακίνητο; έχεις μια περιουσία και δεν ξέρεις πως να την αξιοποιήσεις; βάλε στο σπίτι θεμέλια 100 m βάθος... Η τεχνολογία υπάρχει. Λόγο κόστους δεν γίνεται.

Να λοιπόν που το βασικότερο επιχειρημά σας, δηλαδή η έλλειψη βάθος στις θεμελιώσεις σήμερα, καταρρίφθηκε. Με παρόμοιο τρόπο καταρίπτονται και άλλα όπως η πάκτωση του δώματος, ο υδραυλικός μηχανισμός και η αποτροπή δημιουργίας ταλάντωσης.

Για λόγους πρακτικότητας και έλλειψης χρόνου δεν θα συνεχίσω.

Μου κάνει εντύπωση όμως ο ζήλος και η λαχτάρα σας, γιατί δεν δοκιμάζεται να μπείτε σε κανένα πολυτεχνείο; έξυπνος άνθρωπος φαίνεστε μπορεί να έχετε ευκαιρίες.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
nikolaosn
nikolaosn

Αριθμός μηνυμάτων : 7
Points : 11
Φήμη : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2014
Τόπος : Θεσσαλονίκη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από seismic 21/6/2015, 02:24

nikolaosn έγραψε:βρε ανθρωπε του θεού, υπάρχουν θεμελιώσεις και θεμελιώσεις. Δεν είναι μόνο οι σχάρες με τις οποίες ίσως αποκλειστικά έχεις δουλέψει. Έχει θεμελιώσεις με πασάλους, με πυρότουβλα, πέδιλα, πράγματα και θάματα. Συγκεκριμένα άνοιξα το βιβλίο του heinrich schmitt και andreas heene η ελληνική μετάφραση του οποίου είναι "κτηριακές κατασκευές" και στην 3η έκδοση της 11ης γερμανικής αναφέρει το χαρακτηριστικό παράδειγμα της γέφυρας "maracaibo" σελίδα 24 (βλέπε wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/General_Rafael_Urdaneta_Bridge) και λέει ότι χρησιμοποιήθηκαν στα θεμέλια κυλινδρικοί πάσσαλοι πλάτους 1 m και 60 m βάθος.

Εν ολίγοις.. θέλεις να βάλεις γερά βαθιά θεμέλια και να είναι το σπιτικό σου ακίνητο; έχεις μια περιουσία και δεν ξέρεις πως να την αξιοποιήσεις; βάλε στο σπίτι θεμέλια 100 m βάθος... Η τεχνολογία υπάρχει. Λόγο κόστους δεν γίνεται.

Να λοιπόν που το βασικότερο επιχειρημά σας, δηλαδή η έλλειψη βάθος στις θεμελιώσεις σήμερα, καταρρίφθηκε. Με παρόμοιο τρόπο καταρίπτονται και άλλα όπως η πάκτωση του δώματος, ο υδραυλικός μηχανισμός και η αποτροπή δημιουργίας ταλάντωσης.

Για λόγους πρακτικότητας και έλλειψης χρόνου δεν θα συνεχίσω.

Μου κάνει εντύπωση όμως ο ζήλος και η λαχτάρα σας, γιατί δεν δοκιμάζεται να μπείτε σε κανένα πολυτεχνείο; έξυπνος άνθρωπος φαίνεστε μπορεί να έχετε ευκαιρίες.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Και εγώ σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου τις απαντήσεις σου και την προτροπή σου να σπουδάσω.
Εν τούτης πρέπει να απαντήσω διότι διαφωνώ ριζικά με αυτά που λες.
Όταν έχεις διεθνή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με έκθεση έρευνας ( Α ) και έχεις ξοδέψει πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να πάρεις αυτό το ( Α ), είναι τουλάχιστον αστείο να ισχυρίζεσαι ότι αυτό που έχω δεν εκφράζει το νέον
Το ( Α ) σημαίνει ότι έγινε έρευνα σε όλο τον κόσμο, και δεν υπάρχει κάτι όμοιο με την πατέντα μου.
Σε μία από τις αξιώσεις που έγινε παγκόσμια έρευνα είναι και η μέθοδος η οποία δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο.
Δες εδώ.
http://postimg.org/image/32vfj43z8/
http://postimg.org/image/2g4sfacsk/
http://postimg.org/image/332ou0y04/
http://postimg.org/image/33322bpyc/
Γνώμη του διεθνούς γραφείου διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας για τον Υδραυλικό ελκυστήρα
Έχει πολύ θετική γνώμη για τον υδραυλικό ελκυστήρα.
Εξετάζετε από επιστήμονες του είδους.

Τους πασσάλους αιχμής, τριβής, τις τσιμεντενέσεις, τα καταδυόμενα φρεάτια και τις αγκυρώσεις τις ξέρω και εγώ.
Έχω σπουδάσει εργοδηγός.
Αυτό που κάνουν αυτά τα συστήματα είναι να βελτιώνουν την φέρουσα ικανότητα των μαλακών εδαφών.
Αυτό το κάνει και η πατέντα μου, και μάλιστα πολύ καλύτερα από αυτά τα συστήματα διότι η ευρεσιτεχνία εφαρμόζει μεγαλύτερη σινάφια με το έδαφος λόγο της συμπίεσης που εφαρμόζει ο μηχανισμός της πατέντας στα πρανή της γεώτρησης.
Αυτό που δεν κάνουν τα υπάρχοντα συστήματα είναι η ένωση εδάφους δώματος.
Όποιος το κάνει αυτό με οποιοδήποτε άλλο είδος ή μηχανισμό πάκτωσης  θα πάμε δικαστικός γιατί εμπίπτει στα πνευματικά δικαιώματα της πατέντας.
Είναι η πρώτη φορά παγκοσμίως που μία πατέντα ενώνει το δώμα με το έδαφος μέσο προέντασης στα πλαίσια τις επαλληλίας, και ελέγχει μέχρι και που μπορεί να σταματήσει την ταλάντωση και παραμόρφωση όλων των κατασκευών.

Υ.Γ Αυτά τα υπάρχοντα συστήματα δεν αντέχουν πολύ σε εφελκυστικές αξονικές δυνάμεις, οπότε δεν είναι δυνατόν να σταματήσουν την ροπή ανατροπής που κατεβάζουν τα επιμήκη υποστυλώματα.
seismic
seismic
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 132
Points : 205
Φήμη : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 06/11/2013
Τόπος : ΙΟΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από Johny 21/6/2015, 03:48

Δλδ το επιχείρημα σου σε αυτα που λέει ο συνάδελφος είναι οτι έχεις δίπλωμα ευρεσυτεχνίας;
Δλδ ένα φτυχίο μηχανικού είναι κατώτερο απο το δίπλωμα ευρεσυτεχνίας;;;
Το σύστημα σου μπάζει στα έχουμε πεί και αλλού στα ειπαμε και εδω στα λέει και ο συνάδελφος εδώ πολύ σωστά.Ακόμη και η θεωρία σου είναι λάθος λόγω έλειψης γνώσεων αλλα και αλλαζονείας οτι εσυ και μονον εσυ γνωρίζεις λόγω έμφυτης γνώσης.Στην πράξη δε θα πάω...εκεί πάσχει απο παντού,απο το μοντέλο σου μέχρι και απο αυτά που έφερες απο την θεωρία σου..
Πριν λίγο καιρο σου είχα πει οτι θα σε διώξουμε απο όλα τα φόρουμς επειδή δημοσίως έθιγες το επάγγελμα μας ,τώρα τα λούζεσαι..στο είχα πεί όμως οτι θα το κανουμε
Johny
Johny
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 236
Points : 308
Φήμη : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 29/09/2013
Τόπος : Θεσσαλονίκη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από seismic 21/6/2015, 03:55

seismic έγραψε:
nikolaosn έγραψε:βρε ανθρωπε του θεού, υπάρχουν θεμελιώσεις και θεμελιώσεις. Δεν είναι μόνο οι σχάρες με τις οποίες ίσως αποκλειστικά έχεις δουλέψει. Έχει θεμελιώσεις με πασάλους, με πυρότουβλα, πέδιλα, πράγματα και θάματα. Συγκεκριμένα άνοιξα το βιβλίο του heinrich schmitt και andreas heene η ελληνική μετάφραση του οποίου είναι "κτηριακές κατασκευές" και στην 3η έκδοση της 11ης γερμανικής αναφέρει το χαρακτηριστικό παράδειγμα της γέφυρας "maracaibo" σελίδα 24 (βλέπε wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/General_Rafael_Urdaneta_Bridge) και λέει ότι χρησιμοποιήθηκαν στα θεμέλια κυλινδρικοί πάσσαλοι πλάτους 1 m και 60 m βάθος.

Εν ολίγοις.. θέλεις να βάλεις γερά βαθιά θεμέλια και να είναι το σπιτικό σου ακίνητο; έχεις μια περιουσία και δεν ξέρεις πως να την αξιοποιήσεις; βάλε στο σπίτι θεμέλια 100 m βάθος... Η τεχνολογία υπάρχει. Λόγο κόστους δεν γίνεται.

Να λοιπόν που το βασικότερο επιχειρημά σας, δηλαδή η έλλειψη βάθος στις θεμελιώσεις σήμερα, καταρρίφθηκε. Με παρόμοιο τρόπο καταρίπτονται και άλλα όπως η πάκτωση του δώματος, ο υδραυλικός μηχανισμός και η αποτροπή δημιουργίας ταλάντωσης.

Για λόγους πρακτικότητας και έλλειψης χρόνου δεν θα συνεχίσω.

Μου κάνει εντύπωση όμως ο ζήλος και η λαχτάρα σας, γιατί δεν δοκιμάζεται να μπείτε σε κανένα πολυτεχνείο; έξυπνος άνθρωπος φαίνεστε μπορεί να έχετε ευκαιρίες.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Και εγώ σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου τις απαντήσεις σου και την προτροπή σου να σπουδάσω.
Εν τούτης πρέπει να απαντήσω διότι διαφωνώ ριζικά με αυτά που λες.
Όταν έχεις διεθνή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με έκθεση έρευνας ( Α ) και έχεις ξοδέψει πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να πάρεις αυτό το ( Α ), είναι τουλάχιστον αστείο να ισχυρίζεσαι ότι αυτό που έχω δεν εκφράζει το νέον
Το ( Α ) σημαίνει ότι έγινε έρευνα σε όλο τον κόσμο, και δεν υπάρχει κάτι όμοιο με την πατέντα μου.
Σε μία από τις αξιώσεις που έγινε παγκόσμια έρευνα είναι και η μέθοδος η οποία δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο.
Δες εδώ.
http://postimg.org/image/32vfj43z8/
http://postimg.org/image/2g4sfacsk/
http://postimg.org/image/332ou0y04/
http://postimg.org/image/33322bpyc/
Γνώμη του διεθνούς γραφείου διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας για τον Υδραυλικό ελκυστήρα
Έχει πολύ θετική γνώμη για τον υδραυλικό ελκυστήρα.
Εξετάζετε από επιστήμονες του είδους.

Τους πασσάλους αιχμής, τριβής, τις τσιμεντενέσεις, τα καταδυόμενα φρεάτια και τις αγκυρώσεις τις ξέρω και εγώ.
Έχω σπουδάσει εργοδηγός.
Αυτό που κάνουν αυτά τα συστήματα είναι να βελτιώνουν την φέρουσα ικανότητα των μαλακών εδαφών.
Αυτό το κάνει και η πατέντα μου, και μάλιστα πολύ καλύτερα από αυτά τα συστήματα διότι η ευρεσιτεχνία εφαρμόζει μεγαλύτερη σινάφια με το έδαφος λόγο της συμπίεσης που εφαρμόζει ο μηχανισμός της πατέντας στα πρανή της γεώτρησης.
Αυτό που δεν κάνουν τα υπάρχοντα συστήματα είναι η ένωση εδάφους δώματος.
Όποιος το κάνει αυτό με οποιοδήποτε άλλο είδος ή μηχανισμό πάκτωσης  θα πάμε δικαστικός γιατί εμπίπτει στα πνευματικά δικαιώματα της πατέντας.
Είναι η πρώτη φορά παγκοσμίως που μία πατέντα ενώνει το δώμα με το έδαφος μέσο προέντασης στα πλαίσια τις επαλληλίας, και ελέγχει μέχρι και που μπορεί να σταματήσει την ταλάντωση και παραμόρφωση όλων των κατασκευών.

Υ.Γ Αυτά τα υπάρχοντα συστήματα δεν αντέχουν πολύ σε εφελκυστικές αξονικές δυνάμεις, οπότε δεν είναι δυνατόν να σταματήσουν την ροπή ανατροπής που κατεβάζουν τα επιμήκη υποστυλώματα.
seismic
seismic
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 132
Points : 205
Φήμη : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 06/11/2013
Τόπος : ΙΟΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από seismic 21/6/2015, 04:11

Johny έγραψε:Δλδ το επιχείρημα σου σε αυτα που λέει ο συνάδελφος είναι οτι έχεις δίπλωμα ευρεσυτεχνίας;
Δλδ ένα φτυχίο μηχανικού είναι κατώτερο απο το δίπλωμα ευρεσυτεχνίας;;;  
Το σύστημα σου μπάζει στα έχουμε πεί και αλλού στα ειπαμε και εδω στα λέει και ο συνάδελφος εδώ πολύ σωστά.Ακόμη και η θεωρία σου είναι λάθος λόγω έλειψης γνώσεων αλλα και αλλαζονείας οτι εσυ και μονον εσυ γνωρίζεις λόγω έμφυτης γνώσης.Στην πράξη δε θα πάω...εκεί πάσχει απο παντού,απο το μοντέλο σου μέχρι και απο αυτά που έφερες απο την θεωρία σου..
Πριν λίγο καιρο σου είχα πει οτι θα σε διώξουμε απο όλα τα φόρουμς επειδή δημοσίως έθιγες το επάγγελμα μας ,τώρα τα λούζεσαι..στο είχα πεί όμως οτι θα το κανουμε
Έχω κατοχυρώσει μία ιδέα τίποτα άλλο.
Αν νομίζεις ότι αυτά που ξέρετε θα είναι για πάντα ότι καλύτερο κάνεις λάθος.
Η επιστήμη εξελίσσετε διαρκώς. Αν ένας που βρήκε κάτι νέο νομίζεις εσύ και οι άλλοι μηχανικοί στα φόρουμ ότι
θίγει το επάγγελμά σας, κάνετε μεγάλο λάθος.
Αυτό που κρατώ είναι ότι στην Ελλάδα μία είναι η πρόταση για κάτι νέο, και αυτήν την πολεμάτε.
Δεν έπρεπε τουλάχιστον να την εξετάσετε?
Εγώ και ο καθηγητής την εξετάζουμε με προσομοιώσεις και πειράματα.
Εσείς πως λέτε έτσι αόριστα ότι μπάζει? Έχετε πειραματικά αποτελέσματα?
Δεν θίγω τους πολιτικούς μηχανικούς, τους τιμώ με την έρευνα που κάνω.
Απλά έχω μία απορεία. Πως οι φοιτητές αμφισβητούν έναν ομότιμο καθηγητή αντισεισμικής τεχνολογίας?
Εδώ δεν μπορείτε να απαντήσετε για τον καθηγητή, γιατί είναι καθηγητής.
Εμένα όμως μπορείτε να με λιώσετε γιατί στο κάτω κάτω ποιος είμαι εγώ... ένα τίποτα.
Ένα τίποτα όμως ήταν και αυτός που ανακάλυψε την οριζόντια σεισμική μόνωση πριν 100 χρόνια την οποία σπουδάζετε εσείς σήμερα.
Και το κυριότερο από όλα είναι πως αμφισβητείται  ακόμα και την συγκρίσιμη εφαρμοσμένη πειραματική έρευνα που έκανα.
Τι να πω εσείς ξέρετε εγώ είμαι ένα τίποτα που αναπνέει τον αέρα σας.
Αυτά βέβαια ισχύουν για τους φοιτητές, γιατί σίγουρα οι καθηγητές έχουν άλλη γνώμη.
Αυτοί αναπνέουν τον δικό μου αέρα.
Περίεργη αυτή η επιστήμη. Τίποτα δεν είναι σίγουρο πάνω της? study    
https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4
seismic
seismic
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 132
Points : 205
Φήμη : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 06/11/2013
Τόπος : ΙΟΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από seismic 21/6/2015, 05:30

Εγώ που δεν ξέρω γιατί δεν είμαι μηχανικός έκανα αυτά τα πειράματα και τοις μετρήσεις μόνος μου. Αυτά τα μαθηματικά τα σπουδάζουν οι καθηγητές πανεπιστημίων για αυτό οι πολιτικοί μηχανικοί μπορεί και να μην τα καταλάβουν.
Σκέψου αν ήξερα και ήμουν πολιτικός μηχανικός τι μαθηματικά θα μπορούσα να λύσω..?

Πειράματα. Έκανα δικά μου πειράματα για να διαπιστώσω
χρήσιμα συμπεράσματα.
Ιστοσελίδα πειραμάτων. https://www.youtube.com/user/TheLymperis2/videos
Τεχνικά στοιχεία πειράματος. Στο μοντέλο που δοκίμασα, δεν
χρησιμοποίησα τα σωστά υλικά σκυροδέματος, και τον πλήρη
οπλισμό που βάζουν στις κατασκευές.
Υπήρχε λόγος που το έκανα.
Δεν ήθελα το σκυρόδεμα που κατασκεύασα το μοντέλο να έχει
ίδια αδρανή σε μέγεθος με το σκυρόδεμα που χρησιμοποιού-
με στις κανονικές κατασκευές.
Τα μοντέλα πρέπει να έχουν την κλίμακα εντός της δομής
τους (στο μέτρο ελαστικότητας), ώστε η υπο κλίμακα ένταση
του σεισμού να προκαλεί αντίστοιχες υπό κλίμακα μετακινή-
σεις που να συμφωνούν με την ελαστική θεωρία.
Αν έβαζα κανονικό μπετό, και οπλισμό, θα είχα μικρή μάζα
και τεράστια δυσκαμψία που σημαίνει πρακτικά μηδενική ιδι οπερίοδο.
Αναλογία οπλισμού. Χρησιμοποίησα διπλό μέσα έξω, μαλα-
κό ανοξείδωτο πλέγμα Φ/1,5 mm με μάτια 5 χ 5 cm.
Η κλίμακα του μοντέλου ήταν 1 προς 7,14.
Οπότε σε πραγματική κλίμακα ο οπλισμός ήταν διπλό πλέγμα
των 1,5mm x 7,14= 10,71 mm ή Φ/11 ανά 35,7 cm.
Η αναλογία του σκυροδέματος ήταν... Τσιμέντο 1 μέρος, προς 4 μέρη άμμου ... δηλαδή 1 προς 4, με πάρα πολύ νερό μέσα, χωρίς χαλίκι.
Και στα δύο πειράματα δεν τοποθέτησα συνδετήρες ώστε να
έχουμε οπλισμό περίσφιξης.
Και αυτές είναι οι διαστάσεις του μοντέλου http://postimg.org/image/irf4liaot/
Σημειώνω ότι στο σχέδιο το ύψος της ανεστραμμένης δοκού
στο δώμα, είναι μαζί με την πλάκα 18 cm.
Οι τένοντες έχουν διάμετρο 6 mm σε πραγματική κλίμακα 6 χ
7,14 = 42,84 mm ή περίπου 4,3 cm.
Η κλίμακα είναι 1 προς 7,14 και το μοντέλο αντιπροσωπεύει
διώροφο με εμβαδόν κάθε ορόφου 60 m2.
Το μοντέλο σε αυτό το πείραμα... https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
Από το 2,45 λεπτό μέχρι το 2,50 λεπτό μέσα σε 5 δευτερόλε-
πτα έκανε 10 πλήρεις ταλαντώσεις των 44 cm... οπότε σε 20
sec έκανε 40 ταλαντώσεις των 44 cm.
Θα σας δώσω κάποια θεωρητικά στοιχεία για να κάνετε και να
ελέγξετε μόνοι σας τους υπολογισμούς που έκανα.
Το μοντέλο μου εκτελεί μια απλή αρμονική ταλάντωση κατά
τον άξονα χ πάνω στον οποίο πηγαινοέρχεται (αγνοούμε την
κάθετη κίνηση που είναι μικρή).
Αυτή η παλινδρομική κίνηση δημιουργείται από την κυκλική
κίνηση του άκρου του εμβόλου όπου είναι προσαρμοσμένος
ο πύρος του ρουλεμάν.
Η ακτίνα αυτού του κύκλου είναι 0,11m και αυτό είναι το
πλάτος ταλάντωσης Α. Έτσι κάνει το μοντέλο μου διαδρομή
2Α = 0,22m, δηλ πάει από το ένα ακραίο σημείο στο άλλο σε
κάθε μισή στροφή του πύρου.
Μία πλήρης ταλάντωση όμως σημαίνει να κάνει ο πύρος μια
πλήρη στροφή, να επανέλθει δηλ. το μοντέλο στην ακραία
θέση από όπου ξεκίνησε.
Άρα, αν πούμε ότι ξεκίνησε από το τέρμα πρέπει να επανέλ-
θει στο τέρμα. Κάνει επομένως συνολική διαδρομή 0,22 που
πήγε και 0,22 που γύρισε = 4Α = 0,44 m.
Αν λοιπόν σταθούμε από την πλευρά του μηχανήματος και
μετράμε διαδρομές, κάθε προσέγγιση προς το μηχάνημα είναι
και μία πλήρης διαδρομή και άρα μία στροφή. Αυτές τις στρο-
φές μετράμε, και τον αντίστοιχο χρόνο τους σε sec.
Η συχνότητα (Hz) είναι το κλάσμα: ν = αριθμός τέτοιων πλή-
ρων διαδρομών /αντίστοιχο χρόνο τους.
Η περίοδος της ταλάντωσης Τ, δηλ. ο χρόνος μιάς πλήρους
διαδρομής 0,44m είναι Τ = 1/ν sec.
Σε μια πλήρη στροφή του πύρου, έχουμε μία φορά μέγιστη
θετική ταχύτητα κατά την μία κατεύθυνση και μια φορά μέγι-
στη αρνητική κατά την άλλη.
Εμάς βέβαια μας ενδιαφέρουν οι απόλυτες τιμές τους που εί-
ναι ίδιες.
Το ίδιο συμβαίνει και με την επιτάχυνση, αλλά αυτή έχει μέγι-
στη απόλυτη τιμή όταν η ταχύτητα είναι μηδέν, δηλ. στα άκρα
των διαδρομών.
Μέγιστη ταχύτητα και μέγιστη επιτάχυνση υπολογίζονται από την γωνιακή ταχύτητα ω που είναι: ω = 2π/Τ.
Άρα: μέγιστη ταχύτητα υ: maxυ = ω*Α = 0,11*ω m/sec,
= ω2*Α = 0,11*ω2 m/sec2.
Αυτά τα μέγιστα μεγέθη πραγματοποιούνται στιγμιαία.
Αν θέλουμε να πάρουμε την μέση επιτάχυνση, είτε θετική
είτε αρνητική, τότε σκεφτόμαστε ότι η ταχύτητα πήγε από το
μηδέν στο μέγιστό της σε χρόνο Τ/4. Άρα η μέση επιτάχυν-
ση είναι κατά προσέγγιση: α = maxυ/(Τ/4) = 4*maxυ/Τ =
4*0,11.ω/Τ σε m/sec2.
Αυτό βέβαια δε είναι ακριβές, διότι κατά την στιγμή Τ/4 η
α είναι μεγαλύτερη (να μη σας μπλέκω με συνημίτονα και
ημίτονα).
Και στις δύο όμως περιπτώσεις για να βρούμε την επιτάχυνση
σε g, πρέπει να διαιρέσουμε τις επιταχύνσεις που είναι σε m/
sec2 με την Γήινη επιτάχυνση μάζας που είναι 9,81 m/sec για
να πούμε ότι έχουμε πετύχει επιτάχυνση τόσων g. Πιστεύω να
ήμουν αναλυτικός.
Τι κάνουμε στην πράξη και τι άλλους παράγοντες λαμβάνουμε
υπόψη μας, είναι ένα ζητούμενο;
Αναλυτικά αποτελέσματα πειράματος. Το μοντέλο στο βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
Από το 2,45 λεπτό μέχρι το 2,50 λεπτό μέσα σε 5 δευτερόλεπτα έκανε 10 πλήρεις
στροφές.

Δηλαδή 40 πλήρεις στροφές σε 20 sec.
1) Οπότε Πλάτος ταλάντωσης Α = 0,11 m.
2) Η συχνότητα (Hz) είναι το κλάσμα: ν = αριθμός τέτοιων
πλήρων διαδρομών /αντίστοιχο χρόνο τους. Οπότε 40/20 =
2 Hz.
3) Ιδιοπερίοδος Η περίοδος της ταλάντωσης Τ, δηλ. ο χρόνος
μιάς πλήρους διαδρομής 0,44m είναι Τ = 1/ν sec Οπότε 1/2
= 0,5 sec.
4) Γωνιακή ταχύτητα ω είναι: ω = 2π/Τ. Οπότε 2Χ3,14/0,5
= 12,56.
5) Μέγιστη ταχύτητα υ: maxυ = *Α = 0,11*ω m/sec. Οπότε
12,56 χ 0,11 = 1,3816 m/sec.
6) Mέγιστη επιτάχυνση α: maxα = ω2*Α = 0,11*ω2 m/sec2.
Οπότε 12,56 χ 12,56χ0,11 = 17,352896.
7) Επιτάχυνση σε g 17,352896/9,81 = 1,77 g
Δεν περιλαμβάνεται η κατακόρυφη επιτάχυνση.
Το ότι το μοντέλο είναι σε κλίμακα αυτό ανεβάζει την επι-
τάχυνση κατά πολύ πάρα πάνω από 1,77 g και βγαίνει από
τύπους που εγώ δεν τους ξέρω (οι οποίοι συσχετίζουν επιτάχυνση και μάζα και βγάζουν κάποιες κλίμακες).
Αυτούς τους τύπους τους ξέρουν τα εργαστήρια αντισεισμικών ερευνών.
Αυτή η επιτάχυνση που έβγαλα είναι επιτάχυνση πραγματικού φυσικού σεισμού, πάνω σε  μοντέλο κλίμακας 1
προς 7,14. Όταν ρώτησα έναν καθηγητή στο Μετσόβιο μου είπε προφορικά ότι το πείραμα αυτό που είναι υπό κλίμακα αντιπροσωπεύει πραγματικό σεισμό εντάσεως  10 g
seismic
seismic
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 132
Points : 205
Φήμη : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 06/11/2013
Τόπος : ΙΟΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από seismic 21/6/2015, 07:41

Είναι θέμα χρηματοδότησης η εφαρμοσμένη έρευνα, και αν είσαι ιδιότης πρέπει να την πληρώσεις αδρά.
Γιατί όμως εγώ πάω κόντρα στην λογική και γράφω σε φόρουμ?
Για διαφήμιση, για δόξα γιατί γράφω?
Να σου πω γιατί....ας το δούμε μέσα από μία άλλη οπτική γωνία.
Μέσα από αυτήν την δυσάρεστη πολλές φορές αντιπαράθεση που έχω στα φόρουμ των μηχανικών πάνω στο θέμα της ιδέας μου γιγαντώθηκε μέσα μου η γνώση πάνω στην τεχνολογία των αντισεισμικών κατασκευών. ( δίνω ιδέες, παίρνω πίσω γνώση και γνώμες προς έρευνα.(μερικές φορές και βρισιές. )
Βασικά μέσα στο μυαλό μου έρχονται διάφορες διαφορετικές σκέψεις της αρχικής, εξελίσσοντας την εφαρμοσμένη έρευνα που κάνω.
Αυτές τις σκέψεις τις μοιράζομαι στα φόρουμ για να δω τις αντιδράσεις των πολιτικών μηχανικών.
Είναι σαν να κάνω ένα paper με κριτές live μέσα στα φόρουμ.
Στην τελική όταν γράψω το πραγματικό paper, να είσαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ χρήσιμο για την κοινωνία, γιατί αυτό το paper θα έχει λογοκριθεί πρωτίστως από τουλάχιστον 5000000 επισκέπτες από την μια και από την άλλη εγώ θα είμαι σε θέσει να απαντήσω σωστά σε όλους τους κριτές.  Smile
Βασικά τα φόρουμ για εμένα είναι ένα τεστ ντραιβ, και μία γνωστική βάση ανταλλαγής απόψεων, εργαλεία απαραίτητα για την έρευνα.
Όταν οι μηχανικοί δεν μπορούν να απαντήσουν στην ερώτηση που τους κάνω, ξέρω ότι είμαι στο σωστό δρόμο.
seismic
seismic
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 132
Points : 205
Φήμη : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 06/11/2013
Τόπος : ΙΟΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από Johny 21/6/2015, 09:57

Ειπες οτι η επιστήμη εξελίσεται...αυτο σου λέμε τοσα χρόνια..οτι η επιστήμη εξελίσεται και εσυ προτείνεις πράγματα που παλαιότερα απεριψε η επιστήμη,στην τελική μιλάς στους επιστήμονες για την επιατήμη τους κάνοντας τους μάθημα,με πιο δικαίωμα και με ποιές γνώσεις;
Αν είχες καποτε κάποιες γνώσεις αυτές εγιναν παλιές..γιατι;γιατι η επιστήμη εξελίσεται και αυτα που ήξερες έγιναν παλιά,μόνος σου απαντάς ατον εαυτό σου.
Johny
Johny
Ενεργό μέλος
Ενεργό μέλος

Αριθμός μηνυμάτων : 236
Points : 308
Φήμη : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 29/09/2013
Τόπος : Θεσσαλονίκη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών. Empty Απ: Αποκλεισμένος από όλα τα φόρουμ των πολιτικών μηχανικών.

Δημοσίευση από Admin 21/6/2015, 10:04

Οταν σου απαντούν οι μηχανικοί αγαπητε σεισμικ εσύ κάνεις οτι δεν βλέπεις τις απαντήσεις..στην πραγματικότητα κάνεις οτι δεν τις βλέπεις γιατι δεν καταλαβαίνεις τίποτα απο όσα σου λέμε επειδή δεν γνωρίζεις απο μηχανική. Λοιπόν αφου οπως ειπες βρηκες καθηγητές και σε βοηθάνε,τι δουλειά έχεις στα φόρουμς να περιφέρεσαι σαν κατίνα;Εχεις άγνοια της επιστήμης και ευτυχώς δε σε πήρε κανείς ατα σοβαρά γιατί θα ήσουν ακόμα μια απόδειξη πως σε αυτή τη χώρα οτι δηλώσεις είσαι.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 178
Points : 515
Φήμη : 46
Ημερομηνία εγγραφής : 29/09/2013

https://e-civil.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης